blogspot visitor

22 juli 2010

Schilderij van varkentje uit kliniek verwijderd na klacht zelfislamiseerster

'Schilderij varken in Leerdam moet weg', Reformatorisch Dagblad, 21 juli 2010

Update!

Moslims: Schilderij varken is helemaal niet beledigend
Elsevier, vrijdag 23 juli 2010

 ---

Wie op zoek gaat naar schilderijen van varkentjes door Sylvia Bosch, treft op een pagina van haar website deze tekst aan: 'Ik heb ze van mijn website verwijderd, vanwege de overweldigende commotie. Ik krijg veel e-mails, veel ondersteunend, maar ook negatieve en zelfs bedreigende email berichten. (...) De schilderijen zijn weggehaald, en ik heb de polikliniek laten weten hoe ik er over dacht. En wat mij betreft blijft het daar bij'.

Illustratie: schilderij van Sylvia Bosch (niet noodzakelijk een van de uit de kliniek weggecensureerde exemplaren), op moment van dit schrijven nog te vinden op http://www.123people.nl/s/sylvia+bosch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten